1033 29 آبان 14015:39 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Wish 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Wish 2021 بازیگران آرزوی کریسمس: نوری ویکتوریا، نادیا سیمز، بلو کیمبل. تاریخ انتشار آرزوی کریسمس: 16 دسامبر 2021 (BET+). یک آرزوی کریسمس کارگردان: کریستوفر نولن. آرزوی کریسمس پر از خانواده به نظر می رسد. اکنون می خواهم همه چیز را در مورد آرزوی کریسمس (2021) به شما بگویم.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم A Christmas Wish 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم A Christmas Wish 2021 آرزوی کریسمس یک فیلم خانوادگی آمریکایی (۲۰۲۱) است. نوری ویکتوریا، نادیا سیمز، بلو کیمبل بازیگران اصلی آرزوی کریسمس (2021) هستند. والد مجردی که برای نزدیکی می جنگد، در تعطیلات با سابق خود ارتباط برقرار می کند و ارزش واقعی خانواده را می آموزد. آرزوی کریسمس در تاریخ 16 دسامبر، فقط در BET+ شروع به کار کرد. نوری ویکتوریا با فرشته ای ملاقات می کند که آرزوی او را برآورده می کند.

زیرنویس فیلم A Christmas Wish 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس A Christmas Wish 2021 شب کریسمس است و پیتر رابیت و خواهرانش سرحال هستند – با این حال پیتر نیز نگران است. همه آنها آرزوی یک هدیه ویژه را داشته اند، اما پیتر نمی تواند استراحت کند، و او متوجه می شود که پدر کریسمس با این فرض که او واقعاً بیدار است به دیدارش نمی رود. بازیگران OTH برای ساختن یک فیلم کریسمس با هم ملاقات می کنند.

زیرنویس A Christmas Wish 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم آرزوی کریسمس 2021 عشق بیکران و تشکر از بازیگران واقعاً فوق‌العاده و گروه جلاد سخت‌کوش که این شغل رویایی را به چنین برخورد شگفت‌انگیزی تبدیل کردند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *