1033 22 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم Naked Alibi 1954 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Naked Alibi 1954 یک فیلم جنایی نوآر آمریکایی محصول 1954 به کارگردانی جری هاپر و با بازی استرلینگ هایدن، گلوریا گراهام و جین بری است. در 1 اکتبر 1954 توسط یونیورسال-اینترنشنال منتشر شد. بخش هایی از فیلم در تیجوانا فیلمبرداری شده است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Naked Alibi 1954 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Naked Alibi 1954  در یکی از شهرهای کالیفرنیا، ستوان فرد پارکس از نانوای مست محلی آلبرت ویلیس در مورد ارتباط احتمالی او با سرقت های اخیر در سمت شرق بازجویی می کند. ویلیس پس از اینکه بارها اعلام کرد که بی گناه است، خشمگین می شود و پارکس را مشت می کند و او هم تلافی می کند. رئیس جوزف ای. کانروی درست به موقع وارد می شود تا تهدید ویلیس را به انتقام بشنود، اما مجبور می شود او را آزاد کند زیرا خوانده است که عضو شورا ادگار گودوین خواستار تحقیق در مورد خشونت پلیس است. ویلیس نزد همسرش هلن برمی‌گردد اما آن شب دوباره بیرون می‌رود و ساعاتی بعد، پارکس مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

جو پرونده را به عهده می گیرد و بلافاصله به ویلیس مشکوک می شود. با این حال، او فقط گلوله های مرگبار را به عنوان مدرک دارد. وقتی پلیس دوباره سعی می کند ویلیس را دستگیر کند، او فرار می کند و در حین تعقیب و گریز روی سرش می افتد. او بار دیگر سوگند یاد می کند که بی گناه است و پس از اینکه وکیل، همسر و گودوین در مورد جراحات ویلیس می شنوند، جو تحت فشار قرار می گیرد تا ویلیس را رها کند. آن شب دو افسر دیگر کشته می شوند و جو می رود تا خود ویلیس را دستگیر کند. هنگامی که ویلیس دعوای دیگری را تحریک می کند، یک گزارشگر شاهد درگیری است و جو به زودی به دلیل وحشیگری اخراج می شود. او بدون ترس از دوستش، کارآگاه خصوصی مت ماتیوس، می خواهد که به دنبال ویلیس کمک کند.

طی چند روز آینده، ویلیس از سایه‌هایی که او را دنبال می‌کنند، آشفته می‌شود و به هلن می‌گوید که باید شهر را ترک کند تا سرش را پاک کند. او به سمت شهر مرزی می رود و جو را از نزدیک دنبال می کند. در آنجا ویلیس با دوست دخترش ماریانا آشنا می شود که در یک بار آواز می خواند. ماریانا از زندگی دیگر ویلیس چیزی نمی داند و رفتار خشن او را می پذیرد. در آن شب، جو عکس ویلیس را در شهر نشان می دهد و توسط یک مزاحم خیابانی فریب می خورد که با دو نفر از دوستانش چاقو می زند، دزدی می کند و جو را رها می کند تا بمیرد.

یک پسر جوان محلی به نام پیتی، صبح روز بعد جو را در کوچه پیدا می کند و به همراه عمویش چارلی، در آپارتمانشان به او خدمت می کنند. وقتی ماریانا، که در طبقه بالای پیتی زندگی می‌کند، برای کمک به آن‌ها می‌آید، عکس جو از ویلیس را در جیب می‌اندازد که روی آن نوشته شده است: “قاتل یا مرد خانواده؟” بعداً در یک مهمانی که توسط ویلیس برگزار شد، او از او می خواهد که با او ازدواج کند، اما او قبول نمی کند. سپس ماریانا از دیدن ویلیس که گارسون را روی بالکن داخلی پرتاب می کند وحشت زده می شود. او به سمت خانه می رود و ویلیس را دنبال می کند و در حالی که جو از پنجره تماشا می کند، ویلیس او را به شدت گرفته و تهدیدش می کند. ماریانا به داخل می دود، جایی که سعی می کند با معاشقه با وی، اطلاعاتی در مورد ویلیس از جو استخراج کند.

زیرنویس فیلم Naked Alibi 1954 - بلو سابتايتل

زیرنویس Naked Alibi 1954 صبح روز بعد، جو آماده رفتن می شود و فقط برای خداحافظی با ماریانا که بی سر و صدا با او در مورد اشتباهات بزرگی که مرتکب شده صحبت می کند توقف می کند. در همین حال، ویلیس به این باور رسیده است که ماریانا یک معشوقه دارد و با حسادت وارد اتاق رختکن او می شود. هنگامی که او اعتراف می کند که می داند او ازدواج کرده است، ویلیس متوجه می شود که با جو صحبت کرده و او را کتک می زند. او به اتاق هتل جو می‌دوید تا به او هشدار دهد و پس از دیدن کبودی‌های او، جو توضیح می‌دهد که باید گناهکار بودن ویلیس را ثابت کند تا شهرت خود را پاک کند. او تلگرامی را به او نشان می دهد که مشارکت ویلیس در یک حلقه هواپیماربایی در ایالات متحده را فاش می کند. وقتی جو و ماریانا بیرون می آیند تا تلگرام را به پلیس برسانند، ویلیس و یارانش به آنها کمین می کنند و آنها را به بار می برند.

ویلیس قصد دارد به همراه غول‌هایش غوغایی ایجاد کند و تصادفاً آنها را بکشد. در همین حال، جو از ماریانا می‌آموزد که ویلیس هرگز به کلیسا نمی‌رود و نتیجه می‌گیرد که ویلیس فقط برای پنهان کردن اسلحه وارد کلیسا شده است. درست در آن زمان، غول‌ها دعوا را شروع می‌کنند و میله در سردرگمی فوران می‌کند و به جو و ماریانا اجازه می‌دهد تا از در پشتی خارج شوند. ویلیس آنها را تعقیب می کند و در کوچه پشتی، جو او را می زند و به داخل ماشینش می کشاند. دزدها با دیدن ماشین در حال رفتن، «آدم ربایی» را به پلیس گزارش می دهند.

جو و ماریانا ماشین را رها می کنند و ویلیس را به زور سوار کامیون می کنند. به محض رسیدن به شهر خود ویلیس فرار می کند. جو و ماریانا با دانستن اینکه او به کلیسا خواهد دوید، او را تعقیب می کنند اما پلیس جو را دستگیر می کند. ماریانا به کلیسایی می رود که ویلیس اسلحه خود را پس گرفته است و متعاقباً ماریانا را گروگان می گیرد. هنگامی که جو با پلیس وارد می شود، ویلیس ماریانا را به پشت بام می کشد. تعقیب و گریز آغاز می شود که طی آن ویلیس به ماریانا شلیک می کند و خود نیز مورد اصابت گلوله پلیس قرار می گیرد و روی زمین می افتد. جو ماریانا را به آمبولانس منتظر می برد و سپس به تنهایی به شهر تاریک می رود.

زیرنویس Naked Alibi 1954 - بلو سابتايتل

در 5 نوامبر 2019، Naked Alibi در دو فرمت DVD و Blu-ray برای اولین بار توسط Kino International تحت خط Kino Lorber Studio Classics با مجوز یونیورسال پیکچرز منتشر شد. هر دو فرمت فیلم را با نسبت ابعادی 1.85:1 نمایش می دهند (فیلم در ابتدا در نسبت آکادمی 1.37:1 فیلمبرداری شده است).

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *