1033 26 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 59 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس انیمیشن Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 زیرنویس انیمیشن خورشید بازرس و نفرین بیوه سیاه  یک فیلم پویانمایی کامپیوتری و معمایی خانوادگی محصول سال 2022 به کارگردانی خولیو سوتو گورپید بر اساس فیلمنامه ای از روکو پوچیلو است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس انیمیشن Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس انیمیشن Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 داستانی پرمخاطب در یک هواپیمای دریایی از شانگهای به سانفرانسیسکو در سال 1934، طرح داستان آنتروپومورفیک بازرس سان را در ماموریتی علیه دشمنش ملخ سرخ، با معمایی در برابر مرگ دکتر اسپیندلتورپ به عنوان پس‌زمینه دنبال می‌کند. .

زیرنویس انیمیشن Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 فیلمنامه روکو پوچیلو در سال 2013 برنده جایزه نویسندگی ساموئل گلدوین شد. این فیلم محصول Thinklab Media و Gordon Box است که با همکاری 3Doubles Producciones، مشارکت RTVE، پشتیبانی ICAA، بودجه ICO و Sodena ناوار و همکاری Epic Games ساخته شده است. رونی چینگ صداپیشگی سون را در نسخه بین المللی انجام داد. فرناندو ولاسکز این فیلم را به ثمر رساند.

زیرنویس Inspector Sun y la maldición de la viuda negra 2022 - بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس انیمیشن خورشید بازرس و نفرین بیوه سیاه Kaper Animation فروش جهانی را انجام داد. این فیلم که توسط Tripictures توزیع شد، در 28 دسامبر 2022 در اسپانیا اکران شد. خوان پاندو از فوتوگراماس به این فیلم 4 ستاره از 5 ستاره داد و شخصیت Sun’s aid را برجسته کرد.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *