1033 26 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 50 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم Sea Fog 2014 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Sea Fog 2014 زیرنویس فیلم کره ای مه دریا فیلمی محصول سال ۲۰۱۴ کره جنوبی به کارگردانی شیم سونگ بو است. این فیلم برگرفته از نمایشنامه Haemoo در سال 2007 است که به نوبه خود بر اساس داستان واقعی 25 مهاجر غیرقانونی کره ای-چینی است که در مخزن ذخیره کشتی ماهیگیری Taechangho در اثر خفگی جان خود را از دست دادند. اجساد آنها توسط خدمه کشتی به دریای جنوب غربی یئوسو در 7 اکتبر 2001 انداخته شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Sea Fog 2014 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Sea Fog 2014 کشتی ماهیگیری 69 تنی Jeonjinho نتوانست به اندازه ای که خدمه آن انتظار داشتند ماهی صید کند. برای کسب درآمد بیشتر، خدمه تصمیم می گیرند سی مهاجر غیرقانونی را به کره قاچاق کنند. اما وقتی Jeonjinho در سفر بازگشت خود با مه شدید، باران و امواج مواجه می شود و همچنین توسط یک کشتی از پلیس دریایی کره جنوبی تعقیب می شود، همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. به دستور کاپیتان، چند نفر از خدمه مهاجران غیرقانونی را در داخل مخزن ماهیگیری مخفی می کنند و در آنجا در خطر خفگی قرار دارند. در میان هرج و مرج، جوانترین خدمه دونگ سیک سعی می کند از یک مهاجر زن جوان که عاشقش شده بود محافظت کند.

دانلود زیرنویس فیلم کره ای مه دریا 2014 اولین فیلم بلند به کارگردانی شیم سونگ بو است که فیلمنامه خاطرات قتل را با کارگردانی بونگ جون هو نوشته است. بونگ تهیه کننده این فیلم است.

زیرنویس فیلم Sea Fog 2014 - بلو سابتايتل

زیرنویس Sea Fog 2014 کیم یون سوک برای اولین بار در ژوئن 2013 برای نقش کاپیتان کشتی انتخاب شد. سونگ جونگ کی در ابتدا به بازی در مقابل کیم پیشنهاد شد، اما زمانی که مدارک سربازی خود را برای خدمت اجباری دریافت کرد مجبور شد این نقش را رد کند. پارک یوچان، خواننده و بازیگر کی پاپ، در آگوست 2013، در اولین بازی خود در صفحه نمایش بزرگ، به جای آن انتخاب شد. فیلمبرداری در 6 اکتبر 2013 با لوکیشن هایی در ماسان، گویانگ، بوسان و اولسان آغاز شد و در 6 مارس 2014 به پایان رسید.

این فیلم با بودجه 10 میلیون دلاری برای پیش فروش در بازار فیلم آمریکا در نوامبر 2013 عرضه شد. اولین کنفرانس مطبوعاتی رسمی در 1 ژوئیه 2014 برگزار شد.

زیرنویس فیلم کره ای مه دریا 2014 این فیلم در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار و هفتاد و دومین دوره جوایز گلدن گلوب به عنوان نامزد بهترین فیلم خارجی زبان کره جنوبی انتخاب شد، اما نامزد نشد.

زیرنویس Sea Fog 2014 - بلو سابتايتل

گردآورنده نقد Rotten Tomatoes گزارش داد که 77 درصد از منتقدان بر اساس 13 نقد، با میانگین امتیاز 10/6.17، نقد مثبتی به فیلم داده اند. در متاکریتیک، فیلم بر اساس 6 نقد منتقد، میانگین وزنی 61 از 100 را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. هالیوود ریپورتر این فیلم را به عنوان «یک کابوس پرچرب احتمالی که به دلیل امتیاز دادن به کنوانسیون‌های پرفروش به وجود آمده است» توصیف کرد. فیلمبرداری هونگ کیونگ پیو و طراحی تولید لی هاجون را به عنوان «موثر در برجسته کردن تفاوت‌های بین سرزمین‌های بندری وسیع و سرد و محیط‌های نابخشودنی دریا و درون تنگ قایق ماهیگیری» ستایش کرد، اما از کارگردان شیم سونگ انتقاد کرد. فقدان ظرافت و تأمل بو، “با همو که مشترک بسیاری از قراردادهای حماسی فاجعه و درام انتقام جویانه است، و وابستگی بیش از حد به یک عاشقانه مرکزی دریایی.”

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *