اخبار 30 تیر 140212:15 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت ایمپلنت دندان های جلو چقدر است؟

در زندگی های امروزه برای همه ما هزینه و قیمت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این موضوع توانسته تاثیر مستقیم هم بر درمان ها داشته باشد. به همین علت هدف ما در این مقاله محاسبه حدودی قیمت بهترین درمان برای مشکل از دست دادن دندان است. همراه ما باشید تا تمام قیمت ایمپلنت دندان جلو را در اختیارتون قرار بدیم .

برای جوابی سریع درباره قیمت ایمپلنت باید بگوئیم که : هزینه کاشت دندان جلو 1402 در تهران به ازای هر واحد حدودا از 5.000.000 الی 30.000.000 تومان به ازای هر واحد می باشد . قیمت ایمپلنت دندان جلو نیز با توجه به انتخاب شما و صلاح دید پزشک می تواند کاملا متغیر باشد اما توصیه می شود برای دندان های جلو که می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی چهره شما داشته باشد تمام تلاش خود را جهت تهیه ایمپلنت خوب بکنید.

ایمپلنت دندان جلو چیست؟

ایمپلنت دندان می تواند یک جایگزین با طول عمر، استحکام و مزایای بسیار بالا برای دندان های از دست رفته باشد. در این درمان پایه ای از جنس تیتانیوم در داخل استخوان فک قرار می گیرد و مثل ریشه دندان به استخوان فک جوش می خورد. سپس به کمک اباتمنت که یک رابط بین پایه و روکش می باشد، روکش ایمپلنت بر روی آن قرار گرفته می شود. ایمپلنت دندان با مراقبت های درست می تواند تا مادام العمر برای شما کارایی داشته باشد و در کنار استحکام و زیبایی از تحلیل و از بین رفتن استخوان فک و لثه جلوگیری به عمل آورد.

ایمپلنت های دندانی طول عمر و استحکام بسیار بالایی دارند و ایمپلنت کردن دندان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سلامتی شما می باشد. چه بسا ایمپلنت های دندانی از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری هم می کنند و سلامت دهان و دندان های شما را به خوبی حفظ می کنند.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت چیست ؟

قیمت ایمپلنت دندان فوری دندان جلو چقدر است؟

باید بدانید که به علت کاهش طول درمان ممکن است مقداری قیمت ایمپلنت یکروزه از ایمپلنت های معمولی بیشتر باشد. قیمت ایمپلنت فوری به ازای هر واحد با روکش زیرکونیا حدودا 14,000,000 الی 30,000,000 است .

قیمت ایمپلنت دندان جلو

در واقع قیمت ایمپلنت دندان جلو با دیگر نواحی دهان تفاوتی ندارد اما به خاطر تاثیر گذاری مستقیم این دندان ها بر روی ظاهر و زیبایی چهره پیشنهاد می کنیم برای ایمپلنت این نواحی از ایمپلنت فوری استفاده کنید یا از روکش های زیرکونیا که دارای زیبایی بیشتری هستند بهرمند شوید.

قیمت ایمپلنت دندان جلو با بیهوشی چقدر است؟

قضیه بیهوشی در ایمپلنت دندان فقط برای بیمارانی مورد استفاده قرار می گیرد که ترس شدیدی از مراحل این درمان دارند. باید گفت انواع مختلفی از بیهوشی در ایمپلنت دندان مورد استفاده است. در نهایت می توانیم نتیجه بگیریم هزینه بیهوشی بر هزینه کلی ایمپلنت دندان اضافه خواهد شد.

قیمت ایمپلنت دیجیتال دندان جلو چقدر است؟

در ایمپلنت دیجیتال از دستگاه های جدیدی استفاده می کنند که به موجب پیشرفت علم و دانش بشری به وجود آمده اند. به علت استفاده از تجهیزات جدید در این نوع از ایمپلنت، درصد موفقیت آن بسیار بالا رفته است و از یک سو عوارض آن کمتر از دیگر روش های کاشت ایمپلنت می باشد.

در ایمپلنت های دیجیتال پزشک معالجتان باید تخصص و مهارت زیادی در زمینه کاشت ایمپلنت داشته باشد و از طرفی همانطور که در بالا گفته شد از تجیهزات به روز تری در این درمان استفاده کند. این موارد باعث می شود تا قیمت ایمپلنت دیجیتال اندکی از دیگر ایمپلنت ها بیشتر باشد.

قیمت ایمپلنت دندان جلو زیرکونیا چقدر است؟

پایه ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم ساخته می شود که دارای زیست سازگاری و مقاوت بالایی هستند . اما در بعضی از موارد مثل وجود حساسیت به فلز بیماران نمی توانند از این ایمپلنت ها بهره مند بشوند. در این حالت شما می توانید از ایمپلنت های زیرکونیا برای ایمپلنت دندان جلو استفاده کنید که از متریال کاملا سرامیکی ساخته شده اند.

بنابراین ایمپلنت های زیرکونیا دارای زیبایی بیشتری نسبت به سایر ایمپلنت ها هستند اما نمی شود آنها را به صورت گسترده در بازارها یافت. به همین علت نمی شود هزینه دقیق ایمپلنت زیرکونیا را تعیین کرد.

آیا هزینه کاشت ایمپلنت جلو به تعداد دندان هایتان بستگی دارد؟

شاید فکر کنید که زمانی که می خواهید کل فک را ایمپلنت کنید باید به اندازه تمام دندان های از بین رفته تان پایه ایمپلنت استفاده کنید. اما جواب ما به شما خیر است. زمانی که تعداد دندان های از بین رفته بیشتر از 2 عدد باشد، می شود با ترکیب ایمپلنت و پروتز، جاهای خالی تمام دندان ها را پر کرد. برای ایمپلنت کامل فک معمولا 8 ایمپلنت (پایه) تعبیه می شود و همچنین پروتزی شامل 12 دندان روی آن سوار می کنند.

آیا اینکه می گویند قیمت ایمپلنت دندان جلو گران است درست است؟

در واقع ایمپلنت گذاری یکی از گرانترین و پر هرینه ترین درمان های دندانپزشکی است البته هزینه های همه آنها توجیه دارند و قابل بحث هستند . زیرا انجام عمل آن سخت تر، متریال بکار رفته گران تر و همچنین توانایی دندان هایتان و صد البته زیبایی لبخند شما به مراتب بهتر و بیشتر از دیگر روش های جایگزین دندان می باشد.

دوام و ماندگاری ایمپلنت دندان جلو چقدر می باشد ؟

طول عمر ایمپلنت دندان جلو بستگی به شرایط متغییر می باشد. با توجه به برند و کیفیتی که هر یک از ایمپلنت های انتخابی شما دارا می باشند دوام آنها متفاوت است.

شاید برای شما هم سوال باشد که ایمپلنت دندان یک روزه چیست ؟

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه؛ می تواند یک روش کاشت فوری ایمپلنت باشد که در یک روز، هم دندان باید کشیده شود و هم ایمپلنت باید انجام شود.

هزینه های ایمپلنت فوری چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ایمپلنت فوری با نوع کاشت دندان مشخص می‌ شود. در جلسه‌ ی مشاوره‌ای که قبل از جراحی برقرار می شود اطلاعات کامل در مورد هزینه‌ها در اختیار بیماران قرار می ‌گیرد.

آیا ایمپلنت دندان درد هم دارد ؟

درد ایمپلنت دندان اصولا درد کاشت دندان می باشد. زمانی که فرد اقدام به ایمپلنت می کند قطعا نیاز به جراحی دارد. اما درد ایمپلنت به تخصص پزشک و دندانپزشک شما خیلی بستگی دارد.

هزینه های ایمپلنت دندان جلو به چه صورت است؟

درسته که دندان‌های جلو از نظر زیبایی و طراحی لبخند، نسبت به دیگر دندان‌ها حساس تر هستند و احتیاج به دقت بیشتری دارند، اما قیمت ایمپلنت دندان جلو با سایر ایمپلنت‌ها هیچ تفاوتی ندارند. فقط از جهتی ممکن است حدود 1 ماه این پروسه ایمپلنت طول بکشد، بنابراین شاید بهتر باشد از ایمپلنت فوری استفاده کنید.

از عوامل مهم در قیمت ایمپلنت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مواد
  • نوع
  • تصویربرداری
  • شرایط فیزیکی بیمار
  • اندازه ایمپلنت
  • تجربه جراح
  • نوع کلینیک
  • تعداد متخصصان و محل قرار گیری کلینیک‌ها
  • قرارگیری

مطلبی مبنی بر هزینه‌های پزشکی

هزینه‌ همه متخصصان دندانپزشکی اختلاف زیادی در قیمت نهایی ایجاد می کند. اگر در طی این روش به بی ‌حسی احتیاج باشد، یک متخصص بیهوشی باید حتما حضور داشته باشد و این منجر به هزینه های اضافی می شود. شما باید از اضطرار حضور بیشتر از یک متخصص و هزینه‌های آن آگاه باشید. اگر دندانپزشک شما این روش را با استفاده از بی‌ حسی موضعی انجام بدهد، می‌ توانید جلوی هزینه های اضافی را بگیرید. در آخر، سلامت عمومی شما و مقدار پیچیدگی جراحی، یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت در تعیین قیمت ایمپلنت دندان جلو می‌باشد. اگر عوارض پزشکی دیگری از جمله فشار خون بالا یا دیابت وجود داشته باشد که برای طرفین قطعا تبدیل به یک نگرانی می شود، متخصصان برای استفاده از مواد مرغوب تر و بهتر اصولا هزینه‌های بالاتری را دریافت می ‌کنند.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *